dimarts, 4 de novembre del 2008

EL PREMI DE LA KIO / EL PREMIO DE KIO

Fa molt dies que no poso al dia el Blog, però……. UUUFFFF. Em vaig apuntar al intercanvi de la Najma,(Llibreta/biscormu), També em vaig apuntar al concurs de la Conchin de SCRAPAT, del mes de Octubre,.......... va ser l’aniversari d’en Sergi, i també varem anar unes quantes noies (amigues), a la FIRA de la Tardor de Sant just, per tant encara que vaig pencar bastant, en el Blog NNNNOOOOOO, i ara espero en aquest dies, posar-lo al dia.

Hace muchos días que no pongo el Blog al día, pero...... UUUUFFFFF. Me apunté al inercanbio de Najma (Libreta/Biscormu), también me apunté al Concurso de Conchin de SCRAPAT, del mes de Octubre,........fue el cumpleaños de Sergi, y también fuimos unas cuantas chicas (amigas) a la Feria de Otoño de Sant Just, por tanto aunque trabaje bastante, NNNOOOOO en el Blog, ahora espero en unos días ponerlo al día.

I el Divendres obro el Blog i........ !!!!!!QUINA SORPRESA!!!!!!!, La Kioy /Cicada m’ha donat un PREMI. No me’l esperava, porque encara no li havia dit a ningú que ja havia obert el blog (volia que estigues una mica mes ple), així que em va fer molta il·lusió......

Y el Viernes abro el Blog y........ !!!!!!SORPRESA!!!!! Kioy / Cicada me ha otorgado un PREMIO. No lo esperaba, porqué todavía no le había dicho a nadie que ya había abierto el BLOG (quería que estuviera un poco mas lleno), así, que me hizo mucha ilusión



Ara jo l’hi tinc que donar el premi a algú, i la cosa esta difícil………..

Ahora yo le tengo que dar el premio a alguien, y la cosa esta muy difícil……….


L’hi donc a la Mª TERESA i a la SÍLVIA: Son dos noies que fan uns collarets, braçalets, i tot de bijuteries amb flors. Les cullen, les assequen, fan tot el procés que es molt laboriós i fan unes coses, francament ESPECTACULARS. Els demanaré permís per posar algunes fotos……. Ara encara no tenen BLOG.

Se lo doy a Mª TERESA y a SILVIA: Son dos chicas que hacen unos collares, unas pulseras, y todo de Bisutería con flores. Las recogen, las secan, hacen un proceso muy laborioso y hacen unas cosas, francamente EXPECTACULARES. Les pediré permiso para poner algunas fotos……..Ahora aún no tienen Blog.

I també li dong a la SONIA / GOFREIBET: M’agrada molt el que fa i de quan en quan en passejo per
el seu blog.

Y también se lo doy a SONIA / GOFREIBET Me gusta mucho lo que hace y de cuando en cuando me paseo por su Blog.

2 comentaris:

sonia ha dit...

Aiii moltes gràcies jejeje, m'agrada que t'agradi jijijij
jo em vaig passant de tant en quant i aquestes altres finestres em molen moooolt

Conchi ha dit...

Ja, ja!! Le acabo de hablar de tí a Sonia. Que bueno!!

Pues, ya os conoceis. A ver cuando nos vemos en persona.
Besotes