dimarts, 11 de novembre del 2008

CUNCURS CONCHIN / CONCURSO CONCHIN

També em vaig presentar al concurs d’octubre de SCRAPAT, que va preparar la CONCHIN, m’ho vaig passar molt be fent el LO’….. com m’agrada molt fer els detalls de les pàgines jo mateixa, perquè així, els poso detalls que diuen alguna cosa de aquella persona, dons ,……. no queden perfectes….. però al final, estic contenta amb el resultat….., i poc a poc vaig agafant practica…..
También me presenté al concurso de octubre de SCRAPAT, que preparó CONCHIN, me lo pase muy bien haciendo el LO’….. Y como me gusta hacer los detalles de las páginas yo misma, porque así, les pongo detalles que dicen algo de aquella persona, pues,……. no quedan perfectas….. Pero al final, estoy contenta con el resultado….., y poco a poco voy cogiendo práctica…..

El gosset el vaig copiar de un de peluix que te en Sergi, l’extraterrestre el vàrem fer entre els dos......tots els detalls van ser mirats i aprovats per ell i vaig posar les flors troquel.lades que em va enviar la KIO

El perrito lo copie de un peluche de Sergi, el extraterrestre lo hicimos entre los dos…….y todos los detalles fueron mirados y aprobados por el, y puse las flores troqueladas que me envio KIO.







El nivell del concurs va ser superior, la meva pagina normaleta però ja m’agrada……i es clar a totes les guanyadores . TIKY, LIDIA, MARIANELA, NIÑES, MARISOL i DANIA, i per totes les participants.

El nivel del concurso fue superior, la pagina, normalilla, pero ya me gusta…… y por supuesto felicidades a todas la ganadoras. TIKY, LIDIA, MARIANELA, NIÑES, MARISOL Y DANIA, y para todas las participantes.

3 comentaris:

sonia ha dit...

oooo m'agrada el gosset, i el extraterrestre és moníiiismi, la caixa sorpresaaaaa buuuuaaaa genial, el patito molt cuco, vamos que m'agraden tots els detallets.
A mi també m'agrada molt fer-me els meus propis "stickers" i botons.
M'agrada molt el resultat. Prova el fimooo que veuràs que guaiiiii et pots fer de tooooot

sonia ha dit...

Que noooo es provar, a veure si per la fira ens veiem i te'n faig cinc cèntims.

Conchi ha dit...

JA, ja!! Ya veo que siempre voy detrás de Sonia que te va a viciar en un plis plas!!

Que nos haga una clase particular a las 2, que hace cada cosa preciosa.
Besetes y a ver si nos vemos en la Feria